سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شگفت است از رشگ بران که غافلند از تندرستى مردمان . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :32
بازدید دیروز :19
کل بازدید :134586
تعداد کل یاداشته ها : 80
103/2/8
3:36 ع

بازی خداحافظی مسی از بارسا با حضور رونالدو

باشگاه بارسلونا یک بازی خداحافظی باشکوه برای لیونل مسی برنامه‌ریزی کرده که شاید کریستیانو رونالدو هم در آن حضور پیدا کند.

خداحافظی باشکوه مسی و بارسا باحضور رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، احتمال بازگشت لیونل مسی به بارسلونا وجود دارد و او می‌تواند در یک بازی پر از ستاره‌های نام‌آشنا با کریستیانو رونالدو بازی کند. این ستاره آرژانتینی در سال 2021 زمانی که به عنوان بازیکن آزاد راهی پاری‌سن‌ژرمن شد، بارسلونا را ترک کرد.

پس از پایان همکاری با پاری‌سن‌ژرمن در تابستان امسال شایعات زیادی درمورد احتمال بازگشت او به بارسا وجود داشت اما او در نهایت به اینترمیامی آمریکا رفت. بارسا طی ماه‌های گذشته احتمال برگزاری یک بازی خداحافظی باشکوه برای مسی با حضور تماشاگرانش را رد نکرده است.

برنامه‌های مختلفی مطرح شده و  فوتبال ترانسفر اکنون گزارش می‌دهد که بهترین بازی خداحافظی برای یک بازیکن از سوی بارسلونا برنامه‌ریزی شده است. به ادعای این سایت در تاریخ 29 نوامبر 2024 این بازی مصادف با صد و بیست و پنجمین سالگرد تأسیس باشگاه برگزار می‌شود.

1957681

در گزارش این سایت آمده که مسی در تیم قرار می‌گیرد که احتمالا در آن بازیکنانی مانند داوید ویا، رونالدینیو، سسک فابرگاس، ریوالدو، روماریو، لوئیس انریکه و رونالدو، بازیکن سابق برزیل، حضور داشته باشند.

همچنین قرار است از ستارگان سابق رئال مادرید هم در این بازی دعوت شود و اگر النصر عربستان با حضور کریستیانو رونالدو موافقت کند او هم می‌تواند در این بازی شرکت کند. سرخیو راموس، زین‌الدین زیدان، گرت بیل و دیوید بکام هم ممکن است برای حضور در این بازی دعوت شوند.